2008-09-18
 16:08:56

Asså Gud Sara du e ju så rolig<3

Idag ere Torsdag dåva, dom är alltid jobbiga :/ Hahha på Fysiken skulle Sara gå fram och förklara ett tal på tavlan och så klart ska alla killar skricka Åhh Bra Sara! oblabla..ni som går i samma klass som mig och läser detta fattar vad jag menar xD! Sen anklagade Maryam(stavas? eller "Myran" som Enzo kallar henne) Sara för att ha tagit en penna hahah! PÅ vägen hem höll jag på dö av garv åt Sara asg! hon var as kissnödig och gick runt as konstigt o så skulle vi palla äpplen o så höll hon på att kissa på sig! det går inte att förklara men fy fan va jag garva åt henne! Juuuste när hon skulle pala äpplen så skulle jag kolla så det inte kom nån, så baah kom det två bilar men jag hann inte reagera hon bah : Ahh Tack så hemskt mycket! HAHAHHAH! Just mu sitter jag o chattar med min Moster på msn :)<3 och lyssnar på T.I. asg han e kung JaO! Snart börjar Top Model 4 iii det e bäst<3 Hej Då Rå! :D<3

xoxo (hihii Gossip Girl ^^)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: