2008-09-20
 19:28:36

Arn<3

Idag var man i stora staden och shoppade :D Köpte ett par byxor och en tröja <3
Felicia och Becca köpte SSS kläder >.< hehe....Juuste mamma skulle tvätta två hundar idag åt en kompis på ett hunddagis i stan och Mathias Holmgren kom in med en av hundarna och hans kille. det var lite coolt :) sen när vi skulle åka hem så stog han i Arn precis bredvid oss, fan va söt han är ^^ hihihi. Jag lagade maten idag :) Indisk kyckling, vart inte precis vad jag hade tänkt mig men det var gott iaff och alla tyckte om det, till och med min Kusin han gillar inte så mycket mat, så jag fick ett bra betyg :) Nu ska jag mötta Sara vid Ica hon ska kolla på en film med mig och min familj :) Så hej då ses senare :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: