2008-09-08
 22:50:21

3 Veckor Kvar nu :D<3

Okej jag var bara tvungen att skriva av mig lite hhehe.....Nu i helgen ska jag åhh tjejorna tälta :) Mamma vet inte om det baara att vi ska till Saras land LoL! Helgen efter det ska man på Johannas fest på fredagen och på lördag ska jag eventuellt till Grönan med familjen! Och helgen efter det så händer det en väääldigt rolig sak! en sak som jag har väntat på lääääänge!!!! Vi ska hämta vå egna kattunge :D Posh<3 iiiiiiiiiiiiii jag längtar som faaan! asså ni ska se hur söööt hon är, jag dog nästan när jag såg henne! Aja nu ska jag ta en kopp kaffe och gå o lägga mig o läsa :D Hej då pruttkorvar <3


Carro

ååh, längtar :D

haha nu fick ja svar på min fråga. haha ni har den inte ännu :P men, ja måste träffa den när ni får de :D ååååh, va gulligt<3



PUBLICERAT: 2008-09-08, 22:54:03 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: