2008-10-06
 19:11:12

Skakade som fan :S

Idag vare en helt vanlig dag. Inte så jobbig faktiskt! Carros kusse Sofia kom och hälsa på, och fjortisarna i skolan började så klart tjafsa om en sak med henne >.< så omogna att man baah dööör! Aja när jag kom hem la jag mig direkt på sängen med Tequila och somnade i en timme typ :) <3
Sen vare bara data :D Juuuste det hände en SKIT läskig sak idag på datan!!!! Jag skulle logga in på wow, och så baah funkade inte mitt lösen?!??!? jag baah : OMFG! fort loggade jag in på msn och frågade Izz och Mathias om tips vad jag skulle göra. Jag var helt förtvivlad,jag skakade som faan! och pappa var skit sur på mig eftersom det är han som betalar! :S Alla baah : eru säker på att du inte har skrivit fel då? Jag baah : Näää?!
Så baah skulle jag pröva en gång till så funkade det HAHAHHAHHHAHAHAHAH!!!!!!!!! fy fan vad jag garvade åt mig själv HAHAHAHAH! så klantigt, lite pinsamt att säga det till alla oxå ^^ Aja nu ska jah geeka wow :D xoxo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: