2008-10-15
 21:06:23

R.I.P Ronaldo<3

Idag var skolan okej antar jag, ganska slappt det e så på onsdagar. Först hade vi Hemkunskap och då fick vi göra buffé, Jag och Karin fick göra pannkakor med hemgjord sylt :D det var sjukt gott asså vår sylt ägde allas thihih.....väldigt sockrigt men what ever! Fick föresten bara G i hemkunskap, vart så jääävla besviken, trodde iaf att jag skulle få VG? :( Sen hade vi engelska och då snackade vi bara om Brobel filmen som vi ska göra på engelska, fast det sjukt dåliga var att man inte får välja grupper?! vart så arg! men aja....Sen hade vi lunch och alla var så mätta så vi sket i det. Sen hade vi språkval och vi skulle skriva novell på datan men min data cpade dig som fan så jag hann typ inte göra något :/
Sen hade vi gympa och det var ganska kul, spelade badminton med Annika,Sandra och Jesper. Sandra var på min sida och Annika och Jesper var på det andra sidan :) det var kul fast jag venne vilket lag som vann men skite samma heheh. Juuste klassen vill sova i gympasalen :D fedt kul asså! aja nu ska jag sluta skriva ^^ fast en sak till :

Idag skulle Portugal-Albanien spela och det såg jag verkligen fram emot eftersom min älsklng ska va med :D ahhh o såå baah pajar vårat dikord(?) asså nånting med teven så aah det tar TIO jäävla dagar för att få en ny?! Så hej då Gossip Girl,One Tree Hill,Desperate Housewives OCH så missar jag buuuhäää!     Cristiano Ronaldo, The one and only<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: