2008-10-30
 17:53:54

Träffade "Majt" idag :D<3

Idag var jag i stan med bästis och träffade Matte :D Hahah när vi stod på stora trappan vid plattan o väntade på honom kom en annan kille som såg ut att leta efter nån,och han var SKIT ful jag baah: omg säg inte att det e han? Hahah fan va vi stod o garva åt det. Aja sen kom han och jag kände igen han på en gång :) han var ganska lång och smal,snygg stil thihi mkt sötare på riktigt än på bild tyckte jag. Aja sen gick vi till Gina och kollade på massa fina klänningar och sen drog vi till donken och åt lurre. Sen skulle vi har mött Ällis men hon var i Gallerian och vårt tåg gick om några min så vi hann inte :( Juuste på donken såg vi Oskar i vår gammla klass :) mkt snyggare nu än vad han var förut kan jag säga. Aja på tåget träffade vi Matilda och nån annan :) länge sen<3 På tåget stod jag mest med Matte och snacka om hans linje, foto typ. Han fick låna en system kamera över lovet från skolan, snacka om lyx asså. Sen gick vi av i Tumba och han skulle vidare,synd att det vart så kort tid :/ men vi får göra om det igen? :)
I tumba C gick vi in i H&M för sara skulle köpa mysbrallor. Och jag gick runt och tog kort på massa kläder jag vill ha när jag fyller år thihi. Hahhaha jag tog kort på en jätte söt BH och så visade jag mamma, hon baah men gud jag trodde det var en rumpa, HAHAHAH asg snacka om att min mama e blind. Aja Puss på dagen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: