2008-10-14
 16:18:23

Rolig dag :)<3

skoldagen var rolig idag, eller ahh dom två sista lektionerna ^^ Först hade vi Maryam(?) och vi skulle jobba med Brobel(uppfinning)men min grupp(Jag,Karin,Marcus och Carro) satt bara och snacka med gruppen bakom oss(Sara,Micke,Cristine.) Hahah vi snackade Jackass, det var kul xD Sen var ju Jeanette sjuk så vi fick ha Lelle istället, och jag jobbade med Brobel (matte) och Sara hjälpte mig :) Fy fan vad vi garvade!
Man skulle räkna ut hur ofta man går på resturang i 30 års åldern(skiiit svårt) jag baah : 10 gånger i månaden eller? Sara baaah börja DÖ garva, hon baah 10 gånger?! asså 3 gånger i veckan? och vi satt och garvade så mycket att vi båda börja gråta! HAhahah! Och så skulle Jonte och Marcus dra hem, och jag frågade Jonte om han kunde skjusa hem mig, och sara trodde jag sa : Jonte kan du pussa mig? HAHAHHAHAH!!!!!! och jag och sara bara satt typ hela lektionen och garvade så Lenart kom fram till oss och sa att vi fick gå hem för han inte orkade med oss HAHA. Och killarna var dumma som vanligt, dom slog ner mina böcker och allt och Crille tog min penna >.< Juuste det här var sjukt kul oxå! Killarna höll också på med matten, och vi frågade vad dom skulle bli när dom blir stora och Marcus sa att han skulle bli doktor och nånting annat och jag trodde att han sa kock, så jag och sara började dö garva och han baah kollade på oss som vi vore idioter XD! Aja dagen var rolig :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: