2008-10-20
 22:28:54

Kara kväll med Guilden :)

Jaahap idag gick man sin första lvl 70 instance med gillet, det var skit kul och så till vi kom fram till värsta bossen, jag dog som en liten fluga >.< Fast sen var jag en av dom sista som dog ^^. Men sen gav vi upp och sa att vi skulle spela shack(stavas?) och så var vi på väg dit och så skulle vi in genom ett rum där det var monster och så klart gick jag för nära så alla börja attackera mig :/ så alla dog, tror inte dom vart så glada på mig Klantig som jag e...förlåt alla :/ Men sen vart det massa bugg i hela Outland så vi sket i det. Tack Blizzard så jäävla mkt! det var lixom min första gång och så vart det förstört :'( jävla piss skit också! Sen så gjorde jag en grupp portal till shatt och så baah kom alla tillbax till Kara? >.< Asså det värsta e, tänk att vi betalar för den här skiten?! vi borde typ stämma dom eller nåt, fast o andra sidan vill jag inte sluta spela wow för jag älskar det så mkt :)<3 Aja förutom det hade jag en rolig kväll med Guilden och hoppas det blir av igen :) Onsdag right? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: