2008-10-07
 22:33:41

"Ingen Rubrik"!

Idag hade vi sånt där nutidsorientering idag. Jag typ sög hahah! Kunde typ 13 frågor xD! Aja man kan inte va bäst på allt. Vi hade oxå Uppsamlingsdag. Det var okej, hade först biologi prov som jag typ inte klarade igen >.< Och sen hade jag matte och då satt jag med Viktoria,Tobbe,Kenny och Alex. Vi snackade typ mest. Sen hade jag matte igen -.- Sen vare lunch och det var strömming så Jag,Sara,Carro och Johanna åt tre knäckemackor var xD! Not good! men sen jobbade vi med våra noveller och det gick SKIT dåligt för mig! Skrev inte ett skit :( medans alla baah skrev som fan, fick ångest :O :P
Sen när jag kom hem la jag mig på sängen och somnade med Tequila(som vanligt) sen kollade jag på Top Model och One Tree Hill, och läste massa tidningar om Gymnasiet. Sen började Extream Home makeover(?) och jag gråter Vaaarje gång jag ser det (patetiskt) men det e så sorligt ju :'(. Aja sen kom Pappie hem så vi drog ner till Centrum och shoppade :) hittade inget men skit samma jag överlever typ....Fast jag fick Powerking :D<3
Sen så beställde vi Macdonalds, men när vi kom hem så hade dom glömmt att lägga ner Chicken Bits till min syster så hon fick ingen mat?! fan va dåligt. Plus att pappa fick pröjsa för det!!!

Aja imorrn har vi hemkunskap,det kommer blir funny thihithi:D <3

Hej då nu ska jag "sova"




<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: