2008-10-20
 18:01:18

G bara?!

Idag var det en helt vanlig dag, fast måndagar är en väldigt bra dag tycker jag för då har vi kort skoldag. Imorrn äre en vanlig dag igen sen på Onsdag har min hemkunskapsgrupp sovmorgon för vår lärare ska nånstans typ. Fast så klart fick vi en läxa >.< Aja. Nästa vecka har vi höstlov och då ska jag baaara spela :D *happy* Usch jag sitter och nyser hela tiden, är jätte jätte förkyld. Ska igentligen stanna hemma men det känns så himla töntigt att baah stanna hemma för att man är förkyld lixom? Går ju ändå i nian nu, får inte missa något aja nu pallar jag inte skriv amer om min förkylning för då nyser jag ännu mer :P Juste fick reda på mitt engelska prov idag och jag fick bara G?! har aldrig fått det i broängen och jag e så jävla besviken på mig själv, och jag får inte göra om för Nettan?! fuck henne, nu kommer mina betyg sänkas ju! *snyft* hatar betyg, jag vill börja jobba faktiskt, och få flytta hemifrån och göra vad jag vill :D fan va nice! Fast ändå inte nice. Nu ska jag fortsätta spela typ.... Puss och Kram<3




   Jonte med sin folije klänning ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: