2008-06-29
 02:25:54

Rädd....

Igår var man i staden o träffade Fru och hennes kille Anton. Inan shoppade jag o Sara :D det e ju lix sommar rea nu då måste man passa på ju! Jag köpte mascara och en T-shirt :) Juuste det var en gubbe som gjorde as snygga/fina tavlor typ? han sprayade med sprayburkar det var verkligen as coolt :) juuste jag o sara köpte en varsin överraskingspåse o så köpte hon en till sin mamma. Båda dom fick AS snygga smycken...typ bara fina?! jag fick INGET som var fint? verkligen inget >.< jag vart as sur! jäävla glitter dom kan gå o runka sig själva tycker jag! Men iaf dagen var ruulih i stan :) men fick inte träffa vissa som jag hade velat träffa :( ni vet vilka ni e <3 Juuste vi träffade mOa oxå :) hon passar i sin piercing! Sen när vi kom hem gick jag o sara hem til mig o åt :) o så gick vi hem till sara o kolla på film! sen kom beeki oxå :) det var kuligt! Imorrn åker min syster till landet i TRE jäävla veckor? hur sk ajag överleva? :( </3
Sen när pappa o mamma hade gått o lagt sig kollade vi ungar på VÄÄÄRSTA skräckisen! assa gud jag mår illa fortfarande! det handlade om 4 par ungdomar som skulle åka nånstans o så råkade dom köra på en ko så bilen gick typ sönder! o så ere en kanibalfamilj som tar dom till sitt hus o våldtar tjejerna och tortyrar(stavas?) killarna! assa den var så hemsk! kollade inte ens klart ^^ så nu kan jag inte sova o jag venne vaad jag ska göra :( kom o kjama om mig scnella? <333


Karin

Den där filen är den värsta jag sett i hela mitt liv xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: