2009-05-07
 17:09:29

Väskan.

Asså guud va snygg väska!
CHANEL classic MINI väska, äkta LÄDER

Iaf...Idag var dagen heeelt normal,alltså as tråkigt!
Inlämning på bilden idag,jag var redan klar så jag hjälpte Sara med hennes evighetsjobb.
På biologin jobbade vi med vår collage,fick skit ont i huvudet så jag satt mest och klippte. Lunch sen och det blev Pancakes med sylt och grädde! Jag var hyper glad asså,så jävla mums!
När jag kom hem satte jag mig vid datan,sara sms sen och fråga vad jag skulle ha med mig imorrn till Lida,jag hade inte köpt något så jag följde med hennes till Ica och köpte läsk och kakor,träffade Jonte utanför Ica också,han hade köpt bullar som typ han skulle ha med sig.
Resten av kvällen ska jag va inne på FB och spela Vampire wars,mitt nya liv Haha!
Bye Suckes!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: