2009-07-12
 01:02:37

Inget fotbollsproffs!

Hahahhaha!
fy fan jag är helt totaly blond!
inte hårfärgen utan i rötterna,fy fan!
Jag skulle ta reda på en fotbollsspelare till ett korsord, Jag trodde att spelaren hete Nick i förnamn och så skulle man ta reda på efternamnet,eftersom Nick stog redan i krysset.
Får man hjälp av massa folk på FB,Rima,Sonny,Elin....Så typ när alla gett upp hoppet för ingen vet någon som heter Nick ?ARTA, så ser jag en sak som förändrade ganska mycket,haha!
Då är den här ?ARTA ett förrnamn och inte efternamn. Fattar ni?
Så jag skrev det till dom och sonny direkt: MARTA! haha,förlåt er som fick sitta och tänka i onödan.

 
UPDATE:
Nu sitter dom och mobbar min 'andra' framtida man,Ronaldo,han e ju så fin!
fast RobPatz är så snyggare <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: