2009-07-12
 14:31:52

090712

Heelu babes!
Vaknade runt tio av min mobil,glömde att jag hade larm på,kul!
somnade om och typ vaknade runt elva,tolv. Satt och löste korsord,ska vinna ipoden jag skrev om förut :)
Och så låg jag och lyssna på Michael Jackson på ipoden ett bra tag,har ju lixom alla hans låtar nu.
Snart ska jag åka iväg med 'mormor' och farmor,vi ska lägga blommor på 'morfars' grav,eller asså sån där minnessak,han har ju ingen grav,utan han är spröd i vinden kan man säga.
Sen ska vi dra till Maxi,älskar maxi,finns så mycket kul där. Ska kolla efter en bra sommar skiva tror jag.
Skulle ha vart med Karin,Sonny,Robin&Jocke idag men så skulle robin och jocke på bio med robins kusse,så typiskt.
Vi hörres sen.
Puuuus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: