2009-05-01
 20:57:46

Valborg.

Gårdagen:
I skolan var typ alla galna,eller iaf glada!
Efter lunch drog killarna o köpte glass idag igen,jag och Karin delade på 24 glassar!
Haha,gav typ glass till as många. Sen satt halva klassen och åt glass på engelskan/svenska.
Och sen blev ju alla fedt flumm,Christofer satt och snacka för sig själv Hela tiden,typ alla andra var i sin egna värld.
Ahh den hände massa andra saker men pallar inte skriva allt. Nice dag iaf!
Sen kom jag hem och fick ett par short av mamma,as fina!
Sen börja jag storstäda mitt rum och sen på kvällen var jag hos Sara,vi såg Heartbreak Kid och en Geishas Memoarer,älskar den!
Sen gjorde vi chokladbollar för vi var så jäävla sugna på socker,haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: