2009-05-29
 19:19:07

Lååång lista!

 

Vad blir ditt namn baklänges?
aleakiM
Har du gjort en snöängel i år?
ja.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ingen aning
Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja typ.
Tycker du att sengångare är söta?
haha,iaf Sid <3
Har du någon gång testat karate?
nej
Första sporten du gick på?
Gymnastik
Minimorötter eller pommes frites?
 pommes ofc
Vad längtar du mest till just nu?
sommarlov och 'balen'
Hur gammal har du tänkt bli?
väldigt gammal
Har du haft vattkoppor?
ja, när man var  liten
Vad drömde du inatt?
can't remember!
Vilken tv-serie är bäst?
Gossip Girl&The Hills.
Vad åt du senast?
thaimat,yummie
Höga eller låga strumpor?
låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
förlora dom jag älskar.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja, när jag har tråkigt
Vad har du för färg på ditt påslakan?
svart&grått
Bikini eller baddräkt?
bikini
Snyggaste läraren?
Usch,alla är gammla! Men isf Roger.
Är du mörkrädd?
ja, eller jag måste ha en lampa tänd när jag sover
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
 typ alltid?
Riktig gran eller plastgran?
riktig
 Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt
Godaste drickan till frukosten?
 te eller juice
Vill du bli president?
usch neh
Har du spelat tjej i en teater?
nej,eller jag venne
Duscha eller bada?
beror på....
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja
Hur tar du dig till jobbet?
har inget jobb

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
venne,men emo....?
Sjunger du på toa?

 bara i duschen
Vilken färg har din jacka?
brun och den andra svart

Använder du långkallingar?

bara på vintrarna
Är du höjdrädd?
ja
Vilket land vill du åka till?
Australien och grekland
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Sara
Vad ska du göra NU?
gör klart dom här frågorna,sen ut.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja typ.
Har du sett din bästa vän gråta?
mm
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
kommer inte ihåg
Vad åt du senast?
mat
Har du fått någon komplimang idag?
ja
Har du varit med i en rättegång?
nej
Är du polare med grannarna?
ja
Vilka språk talar din mamma?
jag vet inte faktiskt,svenska och dålig eng :P
Vilka länder har du bott i?
Sverige bara
Senaste piercingen?
öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag
Gay?
nej.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
Har du äggat ngn?
nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej
Suger det här?
lite
Har du varit på stranden?
Idag faktiskt ;)
Har du haft en stalker?
Hahah ja en låsas stalker,dumma Jocke&Robin!
Minns du din/dina musiklärares namn?
ja.
Hur bra är din syn?
Skit dålig
Har du varit på ett party?
ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
usch nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
har ingen bror så jag venne
Har du varit utomlands?
ja
Har du sett din bästa vän naken?
nej eller jag venne :S
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Kerstin&Fernandos i Spanien :)
Var är dina syskon just nu?
sis kollar på tv.
Vad var den senaste drömmen du minns?
--
Vilken tid gick du upp i morse?

08.00
Vad ska du göra i helgen?
Öhh imorrn(lör) ska jag till Hammarby sjöstad ;)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Vad gör ni i Södertälje då? :P
När va du riktigt sjuk senast?
aslänge sen.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
hahah typ Robert Wells xD
Vad finns i din bakficka?
inget
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
kollade på film
Vad är det första du gör på morgonen?
somnar om
Vad ska du göra efter det här?
gå ut



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: