2009-05-22
 11:26:07

Twilight

På Twilightworld har dom en tävling just nu!
Om 10 posters

Jag gillar nog mest när bella ska springer över torget för att rädda Edward mot Volturi,jag tycker det är så gulligt!
Och hon springer rakt in i hans famn,och han tror först inte detär sant att Bella lever.
Jag gillar det mest för att då får man verkligen se deras känslor för varandra,vad dom skulle göra för varandra om dom verkligen dog.
Och så gillar jag när dom ska möta Volturi,för asså man fick ju höra om dom i första boken och då ville man verligen få se hur dom såg ut och hur dom var....Och nu får man ju det,och dom är så himla coola!

Men en sak jag vill se,i filmen asså! som jag längtar mest att få se är nog när Jacob och gänget blir varulvar :D
fy fan va coolt!

(Eftersom min data är cp,så kan jag tyvärr inte länka sidor :( men jag skriver den istället så får ni kopiera!)

http://twilightworld.blogg.se/2009/may/twilightworld-contest.html#comment



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: