2009-05-27
 22:34:48

TRANSFORMERS!

Hej bloggen!
Idag har det inte hänt mycket alls,blev klar med min über fina kjol på syslöjden idag. mer hände typ inte....hade matte diagnos,gick åt helvete!
vi fick äppelpaj med vanlijsås i skolan idag,det åt jag till lunch.
Kom hem,då var alla Felicias kompisar här,hela vardagsrummet kryllade av ungar.
Sen fick man springa ner till Ica för att ta fästingspruta,det gjorde ont.
Öhh nu har jag inge mer att skriva.
Har kollat på Transformers: Revenge of the fallen trailern typ 20 gånger idag, så jäävla grym!
Haha "Im so exident" (venne om det stavas så?)
Så nu vart jag as sugen på att se den,men den kommer inte ut förns juni, så jag ska ta och se första filmen idag :D
Vi är ju lediga imorrn,så lixom jag kan se den,Jippi!
Imorrn blir det staden med bästis, och först södertälje.
Hoppas ni får en bra dag i skolan,puss

http://1.bp.blogspot.com/_cu2os9u3vp4/SZP36a_2xKI/AAAAAAAAEOQ/38226SCn0xw/s400/new-transformers-revenge-of-the-fallen-poster.jpg


The Hills Fanblogg.

tack för din medverkan :)



PUBLICERAT: 2009-05-27, 23:35:30 | URL: http://alltomthehills.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: