2009-05-25
 16:49:43

Tävling om bärbar!

3394981289_925209c841 Anna tävlar ut två specialdesignade datorer från HP!
snacka om niiice!

Jag vill vinna för att :
För det första,den är GRYMT snygg!
Har alltid velat ha en bärbar data,nu när det är solväder,vill man sitta ute med en data och ngåot kallt att dricka,men nej,nej, då måste man sitta inne för att va på datan,har ju läxor oxå som måste göras på datan,skulle vart riktigt nice om man kunde sitta ute då!
Och mina föräldrar vägrar ju att betala en åt mig,och jag har verkligen inte råd med en själv.
Så det skulle vara riktigt nice att ha den där söta saken just nu. Bah njuta i solen med en data i knät,gud vad jag vill ha en nu!
Sen säger ju alla att dom där datorerna är grymt bra också? ännu bättre :D

Kram


steph

sv: kanon :) - tänk ut en fråga till frågestunden ikväll? :D



PUBLICERAT: 2009-05-25, 16:58:32 | URL: http://mize.blogg.se.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: