2009-05-25
 14:46:22

Min Löördag!

Okeeh,nu ska jag skriva om min bästaste Lördag!
Vaknade tidigt,tidigt,gick och duschade,satte mig vid datan och chillade lite. Vid 12 tiden kom Morfar&Eva och Kerstin,haha Kerstin hade med sig sån där godispåse,som man fick varje lördag,Tom och Jerry,vi fick en var,Robert måste ha tyckt att hon var skit konstig?(fast hon är det).
Vid 2 tiden började alla göra sig fina,jag hade på mig ett vitt linne och min blåa högmidjade kjol,fast jag pallade inte så jag satte på mig ett par byxor istället.
Vid 3 kom massa människor,jag fick vara paparatzi och fotade allt och alla.
Det var fördrink och snacks först,gick runt och minglade som alla andra gjorde,sen vare frågesport(om Erik),så medans fick vi stressa som fan,förrätten hade inte lagts upp på tallrikarna och allt skulle in i tältet,asså alla hade panik,men teamwork hade vi!
Serverade hela kvällen,as jobbit,men 250 kr var värt det. Men asså det var vääärldens jobbigaste,men gulligaste unge med på festen och hon hade ett litet uppdrag av Carolina,Lisa&Robert,att fota alla, och så klart blev jag ofret,hon tog kort på min rumpa asså hela tiden,och jag serverade ju så bilderna kan inte ha blivit fina,haha!
Sen tvingade hon ner mig till baren,där fick jag stå och posera,kul!
Sen blev jag hennes hund,Issa,fick gömma mig heeela tiden!
Vid 9 kom äntligen Oskar,han är kul! sen vart det dans,och jag dansade med Racke och jag fick jätte mkt beröm för jag var så duktig på att dansa :D haha!
Resten av kvällen satt jag i baren med Oskar,typ. Och både han och Robert försökte lära mig hur man knäpper med båda fingrarna,gick inte så bra haha!
Vid halv 5 åkte Lisa,Carolina,Robert,Tommy,Oskar&Frasse hem,dom sista. Jag var så jäävla trött,ljust ute och fåglarna kvittrade!

Juste måste skriva en till sak!
Eva var skit full,asså hon kunde inte ens stå på sina egna ben,så skulle hon hem, men så ramlade hon med ansiktet raaakt i berget,så hennes läpp sprack,hennes tänder stod åt alla håll,hennes näsa är förmodligen bruten. Stackars :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: