2009-05-09
 23:43:33

Jag kommer inte på nån rubrik!

Kom hem från Mickes 40 års fest nyss!
Hur sjukt kul som helst,efter typ halva festen så kom det massa människor, på kvällen kom Magnus och hans polare Viktor och fråga om jag ville följa med ut och träffa massa,en kompis till dom fyllde år,så jag hängde med. Magnus var så söt,han presentera mig för alla och var mina lilla body guard mot alla killar,haha speciellt ena killen dära. As kul vare,var hemma hos Viktor och det var massa folk dära,en tjej tappade sitt fulla glass med vodka och grape,smart lix.
Nu ska jag sooova,jar dör snart,kommer ha huvudvärk imorn!
Viktor vad snygg!
Goood natt!


Anonym

Hej! Nu så har jag börjat blogga igen. följ twilight bloggen som sagt hehe! KRAM

www.glamoroustwilight.blogg.se prenumera på blogglovin om du törs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: