2009-05-16
 14:04:26

Fredag!

Rix FM igår,det var sådär!
Inan gick jag,Sara och Jessica runt och shoppade,köpte ett par byxor.
Vi hittade ingen klänning som föll oss för smaken *suck*
Gick sen och åt på donken,där träffade man Carro,Sofia och två av deras kompisar.
Sen vare dags för Riz FM,jag frös som fan!
I början var det as tråkigt,så vi gick och träffa Jessicas kompis Filippa,dom typ försvann sen -.-
Fick ett sms av Jess att hon helt plötsligt inte fick sova hos mig? happ,kul.
I slutet var bäst. När E.M.D kom ut,alla vart helt jävla galna(inklusive mig)!
Jag,Sara,Sofia och Martina stod och sjöng för fullt. Sen vare slut.
När jag kom hem kollade jag på John Q med pappa&Mamma,hur jävla sjukt sorlig!
Handlar om en pappa och en mamma,dom har en son som snart kommer dö om han inte får ett nytt hjärta, och dom har inte råd med att "köpa" ett nytt hjärta åt honom så pappan tar ett helt sjukhus som gisslan,ah och sen händer det massa saker,jag grät folder! se den.
Sen satte jag mig vid datan,och nu har jag äntligen frågat efter hans nr,som alla sa att jag skulle göra,och jag ville(a).
Sova sen.
Så var min fredag.
Juuste jag såg antingen Mitchell eller Simon i stan idag(mina kusiner som är tvlllingar så man ser ingen skillnad på dom)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: