2009-05-19
 16:31:27

DUDE!

Hej alla söta människor därute som läser nu!
Idag hare varit nice,hade teknik först och min grupp är ju typ snart klara med allt,så skönt!
Och sen hade vi so,satt och lyssna på låtar från eurovision,Sara hade inte hört låten som vann,så vi satt och diggade till den.
Gjorde inte så många frågor,eller två st som man skulle skriva mkt på så jag kände mig lite duktig. Sen hade vi biologi och då redovisade vi om vår drog LSD,gick bra.
mat sen,såna där stora korvar,så jag åt bara en sån och en macka. Hehe Micke bah: mkt mat mickis! Men vadå,korv med potatis? snälla,kunde dom komma på något bättre.
Sen eftersom alla brudar i klassen fick ha musik föra veckan,medans killarna fick gå hem föra gången,så fick vi gå hem idag,plus från engelskan för vi fick jobba hemma. Så jävla nice!
Men vi var tvungna att gå till musiksalen för att ta närvaro innan vi gick hem(asså efter lunch)
Så fick vi massa böcker och häften till musikuppsatsen.
Bye så länge!


Emelie

Hej Mikaela :) du vann tävlingen om etuiet jag hade på min blogg :) Kolla din mail och svara snarast! :)



PUBLICERAT: 2009-05-20, 16:58:00 | URL: http://emliely.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: