2009-05-14
 17:12:44

Deppig Dag.

Torsdag Idag Sötisar!
Öh idag har det varit sån där dag när alla i klassen är helt jävla galna!
Säkert för killarna köpte glass.
På morgonen hade vi ju livskunskap,klassen snackade om att åka nånstans,eftersom det är föör sent nu för att åka iväg på klassresa,så vi snackade om Paintball! Fan va läskigt,killarna kommer ju ta det så jävla seriöst och typ döda alla tjejer? haha nej men seriöst,jag kommer sitta i ett litet hörn och skrika!
Bild sen,vi gör ansikten av lera,min är sååå fuul,asg!
Haha sen var den så glidig att det ramla ner i mitt knä,så mina byxor,linne och kofta vart leriga,och det går inte bort så jag fick byta om på toan.
Biologi sen,jobbar med knark i grupper,gick ganska bra! vi är typ klara nu, Fille&Micke satt och hota mig att dom skulle hacka sig in på mitt wow account om jag var kaxig och så kommer dom sälja min gubbe,omg pappa kommer seriöst döööda mig om dom gör det,och jag kommer döda dom!
Lunch sen,lasange<3
Svenska sen,fick en glass av Micke,så snällt! Jobbade inget på den lektionen,samma med matten, alla var heeelt galna! asså shit. Micke sprang runt i hela klassrummet,Fille gick runt och bröt av Carros pennos,Jonte gick runt och tog allas saker, ah och typ alla skrek! Jeanette vår lärare hade NP muntliga i matte med Becka,Enzo&Christine.
Fast jag satt mest och lyssna på musik,var sjuukt deppig,pallar inte förklara vrf,men nu ska jag skriva på Twilight bloggen,chio!


CARRO

svar: men baby då, fråga om hans nummer! ;)<3



PUBLICERAT: 2009-05-14, 17:44:25 | URL: http://typcarros.blogg.se/
Carolina

Nu har vinnaren av valfri väggdekoration presenterats på min blogg - kika in och se om det blev DU!

Vann du inte? Delta gärna i mina 2 andra pågående tävlingar med finfina priser i potten! Kram Carolina



PUBLICERAT: 2009-05-14, 20:59:26 | URL: http://carolina1979.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: