2009-05-25
 23:14:58

As läskiga killen!!!

Tjuhu!
blir ett snabbt inlägg här asså,sen ere bah go to bed!
Idag hände inte mkt alls,kom försent till biologin,vi låg ute och solade,så nice!
Öhh,fick sluta tidigare idag,juste min lärare Richard är så skön,man får komma till lektionen,sen får man gå,haha!
Fast jag gick inte den här gången,satt kvar och kollade på Waynes World,hahah så fula!
Men ah,jag och sara gick bara i linne på vägen hem,så jävla skönt ute!
Kom hem,kollade på Gossip Girl och gosh vad jag grät! Stackars Chuck :'(
Juuuste det var värsta läskiga killen som låg på vår gräsmatta när jag kom hem :O
Jag bah sprang upp,in i huset och låste dörren,han bah låg där?! asså jag sket nästan på mig,nej men nästan,hah!
Asså ofta man bah går och lägger sig på en annans tomt? så jävla sjukt.
Fick min klänning idag,as fin,säger inget mer!
Åkte till Net on Net,skulle kolla på mobiler,jag hittade en,sån som carro har,för den är ju as bra och as snygg,men nej den fick jag inte >.< den skulle kosta 2000kr och inte 3000kr.
Flissan fick iaf en mobil,sån med stor skärm. Ångrade mig lita att jag inte köpte samma,hehe.
När vi kom hem såg jag carro,haha vi åkte exakt bakom dig gumman ibacken,men du hörde inget xD
eller jag tror det var du? Fick massa kläder idag :D
tre tröjor och ett par mjukisbrallor,thx mamie.
Nu ska jag sova.
God natt på er <3


HAHA VA!? :O LÅG HAN BARA DÄR?

Du skulle frågat vad fan han höll på med xD hahha



PUBLICERAT: 2009-05-26, 22:08:59 | URL: http://thefanpire.blogg.se/
sarah

Jag var lite halvseg med att svara , väntade in alla 3 adresserna.. Men idag skickas vinsten! :D



PUBLICERAT: 2009-05-27, 07:28:32 | URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: