2009-03-24
 16:06:09

Sing Star

Först hade vi teknik,och Maryam är så knäpp ibland! Hon skrev 1-6 på tavlan och så fick man komma fram och skriva sitt namn bredvid siffrorna, alltså det skulle bli grupper? istället för bara säga vilka grupper man är, och dom som inte var där vart ju lixom bara placerade nånstans? asså hon är konstig ibland. Jag kom iallafall med Sara,Karin,Matilda och vi ska bygga en radiostyrd bil.
sen hade vi typ so och då gick han bara igenom massa saker och delade ut proven, hann inte jobba något för Annika skrev av mig. Lunchen vare nån od kycklig, asså den var god för att va skolmat lixom? Sen hade vi musik och jag&tjejorna fick gå in tidigare för att ta fram Sing Star, sen kom killarna och dom började banka och slå på fönstrerna och dörren, jag och Carro börja skrika och gömde oss bakom nån konstig sak. Sen sjöng typ halva klassen Sing Star och det var kul, Jag,Micke,Carro&Sara stannade kvar och sjöng, sen fick vi kuta för att hinna till nästa lektion. Och då gjorde vi muntliga np, fast översta halvan på klasslistan fick gå hem för dom ska göra den nästa vecka och då får vi gå hem tidigare. Nu sitter jag och äter Läkerol och ska nog ta oboy. Puss hej dåe<3
over an ouT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: