2009-07-10
 23:03:02

Tuuuumba!

Nu är man hemma i Tumba,känns inte riktigt som hemma,Harö har blivit mitt hem.
Drar tillbax på mån-tis. Så ska antagligen försöka träffa Karin,Robin&Jocke dom här dagarna.
Sitter nu och läser Foki's blogg,älskar att läsa hennes blogg asså,hon skriver mer om intressanta saker,lägger upp massa coola bilder från olika länder och shit,inte som dom andra bloggarna,skriver om sin fiiina fest på stureplan,ikväll har jag på mig ett linne som kostar 1000 kr,idag ska jag stå modell för Revyn,köpte 10 par skor idag,Paow är då dum,jag ska slå henne! osv. asså så tråkigt att läsa om!
iaf,ni borde kolla in Fokis blogg,dessutom har hon sjuuukt fint hår och alla hennes kläder(speciellt linnen) skulle jag döö för!


Avanna

today med rosa text finns nu bara i l och xl.



PUBLICERAT: 2009-07-10, 23:20:08 | URL: http://avanna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: