2009-07-11
 15:57:50

Bra film ikväll?

sskulle ju ha köpt ett linne från Avanna,men så klar fanns det inte vitt linne med rosa text. skit också!
aja ska nog ta vitt med svart text.
Idag vaknade jag fett tidigt av att en av hundarna skällde,asså vi har fyra hundar här hemma nu,kan visa en bild på dom sen om jag hittar en,så får ni se hur rasen ser ut,sen jävligt stor hun ska ni veta,speciellt hanarna!
Men jag och mamie var i Centrum idag och små shoppade lite,köpte en jätte söt väska och ett par skor.
Ska få stoorshoppa en annan dag sa hon,eftersom vi ska lixom till kålmården,skara sommarland och åka Birka Paradise i augusti,så jag får nog storhandla efter det.
Drog sen till gammel mormor och fika,min mormor kan aldrig riktigt sluta babla asså,men älskar henne grym mycket!
fick 100 kr av henne,spaarar till en data,just nu har jag typ 1000kr,haha!
Mer har jag inte gjort idag,ska läsa massa Fan Fic och bah chilla med min mamma.
Nån som vet om det går nån bra film idag?
Puss&Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: