2009-02-13
 21:16:25

Fredag.

Kom hem och somnade bums i min säng, vaknade av att min Moster&kusiner var här. Åt middag ochh nu har jag just valt vilken skola jag ska gå och shit. Nu är Sara här och vi ska leta efter disney filmer i mitt stökiga förråd *suck* sen ska vi hem till henne och myspysa. <3
Hoppas ni får en bra fredag allihopa!


 Juste glömde att lägga upp Dagens Bild, here it comes.

   bebisar :D Kellan,Robert&Taylor <3


Over And OuT!


Julia

SV: Hihi, jag får Twilight sug varje kväll, men man kan liksom inte kolla på den hela tiden... ;) Dessutom är kvalitén på den jag har på datan super kass, så de e inte så kul att se, slutet är suddigt och hela kyssscenen är bortklippt... ;)



ÅH! den här bilden asså. KELLAN, COME TO MAMA ;D. Och taylor är ju bara FÖR söt. För att inte tala om ROB!



PUBLICERAT: 2009-02-14, 23:30:54 | URL: http://Ljuvliga.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: