2009-02-05
 14:45:56

Från och med nu!....

Idag hade vi Nationella, gick faktiskt ganska bra som tur är. Jag tog alternativ 1.Nattliv, man skulle skriva typ om en natt som var speciell för mig, jag skrev den gången jag var uppe hela natten och spelade wow med Maffe, hahaha fy faaaan vad jag garvade åt honom! asså han gick typ runt i hela Stormwind och pratade med alla som gick förbi på svenska, hahaha en gnome baah: go away weirdo haha! Sen skrev jag om en annan kväll/natt när jag och Sara låg i en varsin säng och läste Twilight bökerna, hahah! hon läste tvåan och jag läste trean. Det var lite sjukt för annars brukar det vara att vi kollar på film eller sitter vid datan men nu låg vi heeela natten och bara läste! Haha. Sen fick vi typ vänta i 2 h på att nästa lektion skulle börja och vi hade svenska men vi läste bara våra böcker och sen fick vi gå hem eftersom vår mattelärare var sjuk så vi slapp den lektionen. Nice!
Från och med nu ska jag börja med dagens bild! Just so you know! Så slänger in en  bild snart när jag hittat nån bra! Over and OuT! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: