2009-02-22
 20:57:05

Träffade Maffe idag :)

Idag träffade jag Matte,fick vänta en timme typ i Centrum på honom men det gör inget, vi tog bussen hem för vi pallade inte gå(a) När vi kom hhem så visade jag honom runt och så kollade vi på film. The Fast And The Furious&Underworld 2. Sen satt vi i mitt rum och baah snackade, och han hjälpte mig lite med Wow oxå. Kul vare!
Hahah sen när jag skulle följa honom till bussen så ramlade jag på rumpan, höll på dö av garv! Pinsamt. Och så var bussen försenad så vi fick vänta ca. en timme, så vi gick till Ica och köpte choklad och sen gick vi tillbax till bussen som fortfarande inte hade kommit! Mattes mamma sa att det var försenat för det var så halt på gatan, jääävla Fittväder asså! omg jag hatar det så sjukt mycket!
Fast jag ska nog gå ut sen och fota lite inan allt det fina snön försvinner och blir slask. hmm aja först ska jag hämta cola&Kitt Katt glass som mamma har köpt :D Yummie. Hej så länge, skriver senare ikväll.
Over And OuT!

http://api.ning.com/files/eCyBsmRzuZTgp1A4vXMLttgLZnuxg*QjkJNma*orxcU-Uj1ys30w-Zd-FCV7TedId2G-oyviSEwQz5SpKJdf2GmYeUfBaRrv/underworld2poster2.jpg   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: