2009-02-14
 17:52:55

Tjo Bree!

Har just lagat tacos med Syster&Kusinerna, vi är fedt duktiga!
Nu sitter jag och lyssnar på Robert Pattinson-Never Think, som just tog slut. Nu lyssnar jag på Kat DeLuna-Unstoppable, en as bra låt kan jag lova! Sitter också och chattar med Sofie, är så avis på henne som bor i USA.
Igår sov man ju hos bästis, haha vi e så dumma! Vi gick hemifrån mig så sent att Ica och Filmkedjan hade stängt så vi fick gå till Statoil och det är fedt dyrt där *suck*. Aja vi köpte chips,läsk&Marabou.
När vi kom hem till henne bäddade vi och så hjälpte Saras pappa oss att bära in tv:en i Saras rum, hhaha det var lite komiskt mellan Sara&hennes pappa, satt och dö-garva för mig själv! Hennes föräldrar är så roliga asså hahaha!
Sen la vi oss och bestämde vilken film vi skulle se först och det vart Ferngully! Asså omg jag Älskar den filmen<3
Sen kollade vi på Ariel men vi somnade så vi missade allt.

http://whatthecrap.files.wordpress.com/2007/12/ferngully_the_last_rainforest_ver1.jpg

Over And OuT!


mikaela

Hej :D, jag köpte den på Gina tricot, tror den kostade 129 kr, eller 149 eller någt liknande, :)



PUBLICERAT: 2009-02-14, 23:54:24 | URL: http://mikaelasvahn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: