2009-02-06
 21:12:26

Stackars.

Idag var skolan ganska slapp, hade först engelska och då gjorde vi inte så mycket sen hade vi Maryam och hon babblade om massa sjuka saker jag inte fattade nada av vad hon sa, och det ända vi gör på hennes lektioner är att skriva, kul.
Sen hade vi gympa och då "lekte" vi nån rolig lek, jag och tjejorna stod mest och dansade haha! Juste Fille gjorde illa sin hand idag, dom krossade typ ett fönster i omklädmingsrummet så han fick åka till vårldcentralen och sy två stygn,stackarn!
Sen hade vi lunch och jag åt faktiskt,har inte ätit skolmaten på en vecka nu för det är så vidrigt!
Sen hade vi typ svenska och då fick vi bara skriva i våra böcker om vad vi gjort under veckan och så fick vi läsa. Jag läser J.J.R Tolkien Bilbo! Typ det handlar om Bilbo&Gandalf på sina äventyr, asså jag avgudar filmerna asså, ingen slår dom filmerna asså! Inte ens Twilight haha, men Twilight kommer lugnt två! Nu ska jag kolla klart på Let´s Dance och sen ska jag lägga mig i min säng och kolla på antingen One Tree Hill eller Sagan Om Ringen,vad tycker ni?

Over And OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: