2009-02-07
 15:50:39

Sick again!

Usch jag har blivit sjuk igen, that sucks! har feber och hostar som fan! Så vi får se om det blir nån resturange för mig buhu. Har legat hela dagen i min säng och kollat på Twilight,One Tree Hill&Sagan Om Ringen haha! Ska kolla på resten av den senare i kväll, den är ju så lång. Nu ska jag säga en sak som jag tror att några kommer bli lite avis på thihi, En kompis tipsa om en hemsida där man kan fixa massa olika teman,videosar och massa annat så nu har jag as många Twiligh Teman på mobilen :D fast jag hoppas dom funkar haha.     <-------------------- Jag vill ha! :O


sarah

vilken sida? ;o


Mikaela

Kommer tyvärr inte ihåg nu :/



PUBLICERAT: 2009-02-21, 00:08:07 | URL: http://playmydoll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: