2009-02-18
 16:32:17

Nice Price Lingon Bajs!

Onsdag i dag!
Såg fram imot den här dagen, eller iaf sy-slöjden för jag ville bli klar med mina byxor inan lovet men nej då var vår lärare sjuk *suck* Och Lennart som har trä-slöjd mådde inge bra så hela klassen fick se film istället, en ap dålig film om typ flugfiske(?) Fast Brad Pitt var med så därför blev den lite bättre. Sen hade vi labb och jag jobbade med Carro&Beeki, sen vare lunch och det blev pasta med köttfärsås, yummie.
Sen hade vi språkis och jag höll på somna för det är så piss tråkigt, ville ha data men pallade inte hämta hehe. Sen hade vi SO och det var fedt kul! chockande som fan! Men iaf man skulle vara i grupper, jag kom mer Micke,Tobbe,Karin och igentligen anna E men hon var typ inte med oss. Så skulle man typ samla ihop så mycket pengar som möjligt, asså man skulle typ byta ut pennor och shit mott pengar och så skulle man klippa ut massa figurer som man skulle lämna in för att få pengar, asså det e fedt svårt att förklara men kul vare! Saras grupp vann och vi kom tvåa :) fedt bästa<3
Nu sitter jag och äter bara kolasås, haha fedt tjockt och lyssnar på My Heart Will Go On med Celine Dion, den e så fin.


T

svar:jag vet :D, synd att de inte va sverige :'(



PUBLICERAT: 2009-02-18, 18:05:51 | URL: http://twilighters.blogg.se/
T

svar:jag vet :D, synd att de inte va sverige :'(



PUBLICERAT: 2009-02-18, 18:05:55 | URL: http://twilighters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: