2009-02-03
 21:14:24

Nån som vill?

Har suttit från 19.00 till nu och baah chattat med lika besata tjejer som jag haha! asså det var typ en en twilightchatt, as kul! Alla var så jävla roliga, garvade som fan! Fick lite bdb namn som jag ska kolla in fast kommer inte ihåg allas. Jag sa att alla twilight fans i sverige borde fan träffas på ett ända ställe, och ta kort på alla så skickar men runt det till massa sidor och shit, så ser dom hur många fans dom har i sverige! så baah kommer dom till sverige!!!!! asså tänk,täänk om Robert Pattinson skulle komma till sverige? asså jag skulle börja gråta fan. haha! Aja det var en rolig chattstund med massa roliga människor.
Juuste vill nån starta en Twilight blogg/hemsida med mig?(a) kan inte ha en ensam eftersom jag kan inte ett skit om design och såna saker. Skulle vara fedt kul. Over And OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: