2009-02-23
 23:26:08

Mirakel fan!

Shit jag har inte vart inne på bloggen eller bdb på hela jävla dagen! Mirakel typ, det är det första jag gör när jag loggar in på datan! Men nej jag har faktiskt spelat wow hela dagen, blev lvl 73 med Mageis och lvl 31 med Playmydoll. Nice!
Igår vare ju Oscarsgalan och jag kollade till Jennifer Aniston&Jack Black delade ut priset och sen somnade jag, fuck mig! Fick inte se Robert, buhhuäää! hora också. Aja shit the same.
Idag kom Amir&Kusinerna och hämtade Felicia, hon ska till dom i stan och bo där resten av lovet typ, jag kommer dö! Visst det är skönt att vara hemma själv och baah slappa men det kommer bli långtråkigt när Flissan är borta.
Juste dom hade med sig bebisen idag :D första gången jag såg henne, Kleo heter hon. Lite udda namn till en flicka men aja hehe! Skiiit söt var hon! trodde jag skulle dö, har en bild som hjag slänger in sen.
Juste idag kom min vinst i brevlådan :D Jag tävlade på en tjejs blogg förut och vann, så jag fick ett jätte fint halsband, Nice hah?
Juste pratade med Sara idag, hörde inte så mycket vad hon sa men det var kul att hon ringde :) Hon hade just vart ute och åkt kvällsskidor, asså det låter så jäävla mysigt asså! Men som sagt, jag kan inte åka så jag tror inte dte skulle vara så mysigt för mig Hahaha!
Aja nu ska jag in på msn och checka om mina bruds är inne(Johanna,Carro&Beeki asså) hoppas det för jag saknar dom! Hej då!

Over And OuT!


CARRO

aaw sötnos, det är bra, asså det är en låt som går så, och älskar den, plus att lite stämmer ju in ibland (a) haha, men jag mår bra! älskar dig också gumman!<3



PUBLICERAT: 2009-02-24, 00:29:08 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: