2009-02-07
 22:32:37

Min dröm....

Asså jag får panic at the Disco right now!
Jag venne vilken skola jag vill gå?eller ens vilken jävla cp linje jag vill gå?!
Asså jag är inte säker längre om jag vill vara massör, har tappat lite intresset(?) och det är väldigt jobbigt jobb asså! Jag har börjat gilla att fota ganska mycket asså, visst jag är inte ett dugg duktig? men man går ju i skolan för att lära sig lixom men ändå det känns som att alla som går Fotolinjen kan fota från början? buhu. Sen är jag ganska intresserad av att designa websidor, jag vete faan vad jag fick det ifrån men det kom bara upp en dag att designa websidor borde vara fedt kul? Asså jag veeeeet inte!!! Och nästa måndag är det sista dagen aight? jag kommer ta självmord, och mina påron baah pressar mig hela tiden. Dom typ säger hela tiden : ahh haru bestämmt dig? tiden rinner iväg Mikaela! jag ddööör.
Igentligen är min stöörsta dröm är att bli modell, det har jag alltid velat, drömmer alltid om att få stå framför kameran och bli fotad, hehe brukar stå framför spegeln och posea, patetiskt tycker ni säkert? men jag bryr mig faktiskt inte för det är min dröm. En dröm som aldrig kommer att uppfyllas,tyvärr.

Over And OuT!


http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/76/15/0000047615_20080327164200.jpg  

Älskar Whitney från Top Model säsong 10, hon som vann asså. Hon är lixom sig själv, hon står för att hon är en knubbig model, så himla vacker asså! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: