2009-02-25
 01:52:55

Inte fotat på evigheter.

Idag har inte jag gjort så mycket, gick upp väldigt sent och kollade på slutet av Ellens show, Älskar det programet och henne! Så jävla skön! synd bara att det går på dagarna när man e i skolan :/.
Sen gick jag till filmkedjan och lämnade tillbax filmen jag och Sara såg i fredas och köpte läsk(a) Sen gick jag till Ica och köpte choklad och sån där familjepizza, den var fedt god! Sen kom jag hem och gick ut med hundarna på direkten. Skulle igentligen ut och fotat idag, lixom man vet ju aldrig om det är sista snön nu lixom? och jag har inte fotat några fina vinter bilder ännu så jag måste göra det.
Kanske imorrn, skulle va kul att ha nån som är med på bilderna, Johanna kanske? du e ju fedt duktig på att posera. Aja du kan skriva om du vill.
Nu ska jag sova, god natt alla sötnosar där ute!
Over And OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: