2009-02-03
 14:48:33

Fy Fan För Lärare!

Tisdag To Day Babies!
mhm och den här dagen sög! boktavligt sög! asså vi hade Nationellaprov idag, och det var feedt svårt asså, eller det var så mycket man skulle läsa och massa att skriva, och man hade bara en timme på sig så jag hann inte ens klart med fitt frågorna, så jäävla dåligt. Man borde ju få den tid man behöver lixom. Aja....
Sen hade vi matte och jag fick inget gjort, kunde inte koncentrera mig, sen vare lunch och det var blä! Sen hade vi musik och då sjöng vi Beatles,Buddy Holly&Abba. Det var kul. Sen hade vi svenska men Nettan sa att vi fick gå hem och läsa, nice! Nu ska jag ladda över massa twilight bilder på ipoden och sen ska jag bara chilla framför datan. Juste nu är det bara 291 dagar kvar haha! Peace OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: