2009-02-19
 15:44:53

19 Februari 2009

Torsdag Babies!

mhm som sagt idag ere torsdag och jag vaknade och trodde att det var fredag, men nope så vare inte! Gick upp fedt sent idag så jag fick lite bråttom men jag hann att sminka mig och äta en macka&ett glas mjölk på en halvtimme, wow säger jag bara! Idag vare uppsamlingsdag, eller dom har ju bytt namn på skiten men kommer inte ihåg till vad.
Först hade vi Eng och jag jobbade  bra idag, hann med typ tre uppgifter om inte fler. Sen hade vi matte och då jobbade jag också gaaanska bra, inte lika som på eng men jag behövde ganska mycket hjälp det var därför. Sen vare Bild och jag vart klar med mitt hus som tur var! Alla fick stressa fedt mycket i slutet men det gick bra till slut, lägger upp bilder sen om jag pallar(a)! Sen hade vi lunch och det var typ nån äcklig Cowboysoppa?! Usch. Men det var as gott bröd så vi åt typ fem st var hahah! Haha Jonte gick typ och böt tallrik minst tre gånger typ? Satt med Carro,Sara,Johanna,Marcus&Jonte, vi var typ dom ända kvar i matsalen och vi var nära på att komma försent till Gympan.
På gympan satt vi och kolla på när killarna+Alexandra,Cissi&Mikaela spela handboll, eller dom tränade för dom ska möta handbollsklassen nån dag!
Juste jag typ frös hela dagen idag, iskallt i skolan! that sucks.
Nu ska jag iaf fortsätta lyssna på Twilightswedens musikspelare, dom har alla låtar från soundtracket<3   Och så ska jag dricka upp mitt kaffe. Hej så länge<3

Peace OuT!


Denise

Vad kul att du vill tävla :) Kika in på lördag och kolla om du har vunnit :)



PUBLICERAT: 2009-02-19, 16:14:50 | URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Denise

Okej dom första är mina favoriter så då tycker vi lite lika då :)



PUBLICERAT: 2009-02-19, 16:59:37 | URL: http://naztysbunny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: