2009-02-21
 00:26:32

18 Dagar kvar babies!

Fredag Idag!
Först på engelskan fick vi se en skit bra film,Banlieu hete den tror jag? handlar om typ en förort! så ere ett gäng som vill åt en kille så dom kidnappar hans syrra och shit, och så samarbetar den där brosan(Leito) med en snut, och snuten är bara där för att stänga ner en bomb typ.
Och när dom väll är vid bomben och ska stänga ner den så kommer det där Leito på att regeringen har lurat dom hela tiden, så om dom klickar in koden så exploderar hela skiten,men det vill inte den där snuten tro på.
Mer berättar jag inte :) bra var den iaf och dom var feeedt snygga asså!
Sen hade Maryam, men dom som fattade allt till provet fick sitta i korridoren och jobba men alla gick hem för vi hade ju gympa efter med Christian var inte där så alla trodde vi hade hålltimme men det hade vi inte, vi skulle se klart filmen på gympan! Som tur är så gick jag på Maryams lektion för jag förstod inget av vad hon hade berättat.
Sen hade vi svenska,språkis&matte men vi fick skita i matten som tur är.
Juste det var värsta fajten i skolan idag, så klart missade jag allt.
Over And OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: