2009-04-18
 17:35:43

Sent inlägg.

Hej bloggen!
Har inte kunat skriva på bloggen för jag har inte pallat va inn epå datan.
Igår vare fredag och jag börjar ju senare för jag har sån där hjälp matte, så när jag kom till skolan visade det sig att jag inte hade nån matte så jag kom försent till engelskan,kul!
fast jag fick inge frånvaro som tur va. Och så klart hade jag inga gympakläder med mig då så jag kunde inte va med på gympan heller så jag och Karin låg inne i omklädningsrummet och hon läste Breaking Dawn.
På språkvalet skrev vi bara på några tråkiga papper som vanligt, sen fick vi sluta för Jeanette var inte i skolan.
Kom hem,läste,duschade och sen möta Jessica i Centrum.
Kom lite tidigt ditt så jag stod och snacka med Anna E och några andra.
När vi kom hem satt vi vid datan en stund och sen träffade vi Sara så hyrde vi nyaste Saw filmen och den var så äcklig!
Jocke&Karin skulle ha kommit men dom dissa oss.
Sen sov Sara oxå hemma hos mig.
Sen typ idag vid nio skulle hon upp för hon skulle typ sälja fika eller vare va, jag var död!
Idag vaknade jag&Jess vid 1 gick upp och åt frukost,kollade på Made och sen börja vi sminka oss och träffa Sara, vi köpte glass och var i Kassmyra.
Fast sen skulle Jessica hem så nu sitter jag hä vid saras data och kollar på svampbob :)
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: