2009-04-29
 17:04:42

TWILIGHT NEXT!

Hej alla söta och ikke söta!
Idag har ju vi vart lediga för att vi hade typ studiedag halva dagen? och sen hade vi kompledigt från dansen i Hallunda, så i går sov jag hos Sara,vi kolla på Christine och TWILIGHT!!! och extra matrialet.dåligt att dom inte hade med när Rob ramlar ner från sängen *suck* aja men sjukt bra! OCH när man öppna fodralet så stod det New Moon inanför,så jävla cuult!
Ahh men sen gick vi och la oss vid 2,kittlade varandra på ryggen och somna sen.
HAHAHAH juste det hände en sån jääävla kul sak precis när vi skulle gå och lägga oss,jag satt i min säng och sara var på väg ut från toaleten,så välter hon sopkvasten,och den dunsar ner för hela trappan. hahahah!
Sen idag vaknade vi ganska sent,gick upp,åt frukost,satt o kolla på Heroes,gjorde oss klara,gick till Ica och träffa Nina&Elsie. Sen vi går till Beeki och grillar korv och har mys!
Nu ska jag skriva lite på min andra blogg och sen ska jag se klart Underworld och när mamie kommer hem ska vi köpa TWILIGHT! jag dööör! mawhaha!
PussM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: