2009-04-03
 15:25:03

PÅSKLOV BITCH!

Nu ere Påsklov! Asså fi fan va nice.
fast vi hade ju vanlig dag så det var ganska segt, hade eng först och då jobbade vi i grupper, man skulle fixa ett eget låsasparty. Så här skulle vår fest va:

*Festen ska vara för våra vänner
*Den ska hållas till i en lokal i stan typ?
*Vi bjuder inte på mat,utan snacks och sprit.
*Vi ska ha Live Musik, Lady Gaga,Katy Perry,Chris Brown&Justin Timerlake.
*Alla får ta sig hem hur dom vill.
*och det kostar inget.

Nice huh? :) Sen hade vi Teknik och då jobbade vi med våra bilar, Juste Karin brände mig två gånger med sån där limpistol? sån som är as varm! Första gången var jag med på det, och hela mitt skin gick upp, sen gjorde hon en gång till och då kom det as mycket lim och jag fick panik och vi sprang till vattnet och spolade och Maryam ryckte bort det så hela mitt skin gick bort,ser as äkligt ut. Om du ser det här Karin, så gör det inget, du menade inte illa! <3
Så jag&Karin fick gå till Lelle och be om plåster och så klart skulle Mathias i B börja tjafsa bah: åhh du kommer dö! jag ringer ambulansen, sen börja Erik oxå hålla på.
Öhh Gympa sen,tråkigt. Använde mina byxor för första gången. Lunch sen och det blev chicken bits.
På svenskan redovisade vi om vårt party och sen skrev vi i våra dagböker och sen slut.
Sista lektionen var alla tvungna att städa sina skåp och i klassrummet, jag fick sluta tidigare från språkvalet så jag var klar redan, Juste jag,Carro&Beeki satt ute i solen, så jävla skönt!
Jag&Christofer satte på musik på Anettes dator, så det var disco i skolan,haha!
Efter skolan satt jag med Jocke,Robin,Sara,Carro,Sonny&Beeki en stund och snacka om en sak. Och så sa vi alla glad påsk och gick hem.
That was my day.
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: