2009-04-05
 14:40:28

Hej därute!

Hej alla översöta tjejer&killar där ute!
Idag ere söndag! Jag vaknade för typ två timmar sen, fick en hamburgare till frukost av pappa, Great Taste Of America, verkligen as god tyckte jag, ganska HOT! men god.
Igår hade man fotodag med Bästisen Sara Gerne, träffade på Micke också, fattade inte att det var han tills han sa Hej Mikaela.
Så jäävla fint väder igår asså,seriöst gick bara i linne&adidas tröja (och byxor ofc.LoL)
Fick jätte fina bilder på mig och bästis, sen gick vi och köpte läsk och gissa vad jag såg i Filmkedjan då? SLUSH! asså snacka om att det vart dubbelt så mycket sommarkänsla då,haha!
Aja sen gick vi hem till mig och förde över alla bilder till datan och så började vi på våran Twilightblogg, vi tog bort bloggen typ minst 3 gånger! Först hete den Fanpyres, men då stavade vi fel, skulle stå Fanpires! tänkte på svenska där.
Sen vare något annat, kommer inte ihåg vad dock! men sen döpte vi den till Fanpiresweden men det var för likt Twilighsweden och vi vill ju inte att det ska låta härmligt lixom? så vi tog bort den. Men nu heter den TheFanpire, efter mycket skrick och skratt,haha!
Så nu väntar vi bara på designen, sen köör vi igång! <3
over and out!


viktoria

sv: tack för det med kodmallen, jag la in ett inlägg med länk till eran blogg, ha det bra! :DD



PUBLICERAT: 2009-04-06, 00:53:58 | URL: http://twilighttribute.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: