2009-04-21
 19:03:42

har inte tid!

Gosh jag har verkligen inte haft tid att skriva på den här bloggen!
Idag hade vi sån där uppsamlingsdag, jobbade matte fram till lunch och efter lunchen hade vi hemkunskap och slut sen :)
Vi fick ha hemkunskap för att dom har ju fett nya och fina kök där, så vi fick pröva dom!
Jobbade med becka&Johanna, vi gjorde piroger, dom var ganska goda, oj haha nu kom jag på att jag har en kvar i väskan^^
Och så fick vi rulltårta efter, hahah när jag skulle ta ner en kokbok så skulle jag säga till beeki: "Här är rutiga kuk boken" och vi dooog av garv, asså jag låg nästan på golvet! hahaha asså kok och kuk låter ju nästan samma om man säger det.
Aja imorrn kommer inte jag till skolan, jag ska på begravning, sen efter ska vi hem till mormor Aina hela släkten och äta räkmackor till lunch och så har mormor köpt massa massa bakelser,yummie!
Försöker tänka positivt annars kommer jag bara börja gråta om jag tänker på morfar<3
Ni får hare bra, nu ska jag äta middag.
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: