2009-04-02
 16:56:31

Haha sjukt roliga!

Tjena mittbena!
Idag hade vi matte prov och det kändes som om det gick ganska bra,hade det på morgonen och sen hade vi bild, fick inte så mycket gjort,satt och snacka med Carro,Sara,Fille,Micke&Marcus. Hahah asså dom är så jävla roliga!
Marcus skulle komma på ett mönster han kunde rita och då sa han att han skulle rita av Jesper när han är naken,hhahaha!
Och så visade han hur han skulle stå,man ska inte se snoppen sa han. Sen skulle Albin sitta naken i ett träd och klia sig som en apa,hahah! Jag Carro&Sara satt och bokstavligen garva!
Sen fick jag en teckning av grabbarna,där det stod Wow Mickis,så klart. Ahh men sen hade vi matte prov igen fast B-delen som är sjukt mycket svårare,kunde ingen! chansade typ på tre st. Sen lunch och vi fick stå i kö en timme, alla fittungar i MM trängde sig -.-
Kyckling vart det iallafall,lite konstig bara men god. Svenska sen och då fick man veta sitt resultat på NP i svenska och jag fick typ G om jag fattade rätt? eller VG.Hon tog en och en så alla satt och läste, Fille frågade mig när jag senast dog på wow,och jag svarde att det var igår, så då kom han fram och gav mig en blomma och Marcus med,och så hade dom en tyst minut för mig,haha så sjuka! Sen börja Marcus hoppa och låta som en jävla groda,haha!
På rasten låg jag i saras knä och somnade, så jävla trött. Sen vare biologi och vi gjorde någon tråkig sak.
Sen gick jag hem till Mormor Aina och fikade med henne och kollade på foton, haha hon hade massa bilder från Kassmyra! När det är skolavslutning och jag står bredvid Thore, och fler bilder där folk fårn klassen var med, från 5:an så söta!
Idag ska jag stooorstäda mitt rum,ser hur det går.!
Juuuste jag har funderat länge nu på att skaffa en Twilight blogg,jupp! och det lutar sig mot att jag ska skaffa en ;) så i helgen kanske.
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: