2009-04-01
 16:24:06

Gårdagen

Gårdagen: Först hade vi SO och jag jobbade med Annika&Karin sen hade vi matte och jag kunde inte koncentrera mig för jag var så nervös, jag fick gå en kvart tidigare för jag skulle hinna med bussen och alla var så söta i klassen och önskade mig lycka till, mötte Matte i Södertälje och så åkte vi buss till Wendela Hebbe. Vi kom ganska tidigt så han vissade mig runt i skolan och jag säger bara en sak, det kändes som om jag var med i Step Up 2! Asså det var oliak rum i hela skolan där man kunde spela trummor,spela in sina egna låtar,dansa,fotorum! asså det var riktigt coolt. Sen vare en jätte fin skola och stor var den, och killarna var hur snygga som helst haha.
Sen fick vi gå in i ett rum och så presentera alla lärare sig och berättade om linjen och så, sen fick vi fika. Havrebollar&Juice,yummie! och så fick vi kolla på en as rolig serie, Extras hete den typ? Orlando Bloom var med i den, och han typ tjafade med en brud och han skröt hela tiden om att han är bäst på kyssas, men det tror hon inte på, så han ger henne längsta jävla sexigaste kyssen ever! asg va orättvist!
Aja sen vare min tur att presentera mig, och jag trodde att jag skulle få stå framför en jury, fast det var bara en kille som hete George som jag snacka med, han var as snäll och rolig.
Han sa att han oxå hade bott i Tumba och att hans mamma jobbade i Kassmyraskolan förut, coolt! sen snackade vi wow och hur jag kände Matte, riktigt nice!
Gick iallafall as bra :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: