2009-04-10
 17:31:10

9/4-09

Gårdagen:
Idag åkte vi ju till landet och det var inte så mkt kaos på båten som det brukar va på påsk, skumt! men en kille som jobbade på båten sa att det var riktigt jävla kaos på båten innan, att det var så mkt packning på däck att dom inte kunde hissa ner landgången, sjukt!
På båten åt vi middag, jag åt pancakes med grädde&Sylt, Flissan åt köttfärspaj,pappa åt rostbiff med nånting och mamma åt nacos. Juste det var en kille som var AS lik Robin B i Idol! asså jag och felicia satt hela resan och glode typ xD Men det var inte han....
När vi skulle gå av båten började pappa&Felicia mobba mig, asså jag typ ställde mig framför en sån där som man har brandsakerna i, och man kunde spegla sig i den så jag gjorde det, så baah stod dom o dö garva åt mig och kalla mig fjortis, alltså palla.
Hemma hos Mormor&Erik öppnade vi presenter först, eller ahh Mormor&Moster gjorde det för dom hade fyllt år.
Sen åt vi kycklingklubbor som var as goda. Sen kollade vi på Benknäckar gänget och den är så jäävla rolig! haha fy fan va jag garvade, fast den är så himla hemsk också *snyft*
Ville också säga Grattis Kristen Stewart som fyller 19 år idag!<3
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: